Forum chorych na malformację Chiariego i jamistość rdzenia Strona Główna

SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ProfilProfil  AlbumAlbum  ZalogujZaloguj
ZalogujZaloguj  RejestracjaRejestracja

Poprzedni temat «» Następny temat
ACM
Autor Wiadomość
BycNieMiec

Wysłany: 2014-02-10, 14:17   ACM

Witam, od dawna już was czytam aż w końcu postanowilam sie zalogować,ACM1 wykryto u mnie pół roku temu,a objawy typowe jak zawroty glowy, zaburzenia równowagi mam juz od jakiś 5 lat,do tego doszlo podwójne widzenie,drżenie rąk i głowy, dziś bylam u neurochiruga który stwierdzil ze operacja nie jest potrzebna bo moje objawy nie sa związane z Arnoldem,i mam powtórzyć rezonans.Nie wiem co o tym myslec... Pomózcie.
Beata.

ewelia

Wysłany: 2014-02-10, 15:47   

Witam Pani Beato, może ja nie pomogę bo też jestem tu jedną z osób które dopiero zaczynają przygodę z forum ale chciałam powiedzieć że jestem w podobnej sytuacji lekarze też twierdzą że to nie arnold. I tak poszukiwania trwają już prawie rok. Musi być Pani silna i szukać lekarza który rozumie naszą chorobę. ALe tak jak i ja znajdzie Pani na forum życzliwe osoby i ogromne wsparcie i pomoc :)

kamila_28

Wysłany: 2014-02-10, 15:58   

Cześć Beata,
przepisz proszę swój opis rezonansu głowy - będzie łatwiej coś doradzić :smile:
Dodatkowo mam pytanie - czy miałaś rezoanans kręgosłupa?

Z jakiego miasta jesteś? Gdzie byłaś u neurochirurga?

Pozdrawiam i witam na forum :smile:

BycNieMiec

Wysłany: 2014-02-10, 16:16